Boarder-X Riders Shop Gyöngyös

Aktuális koncertek

További FM oldalak

F(M)aceBook

FeltételesTUBE

Utolsó kommentek

Szereplés és szereplés. UPDATE!

2011.03.28. 22:14 vigyori_

A tévés szereplésünkre eme írásomban nem is térnék ki részletesen. Egyszerűen remek volt, és mindenképpen pozitív élmény. Köszi a lehetőséget!
Már fel is töltöttük a TUBE-ra, meg is tekinthető alább.



Ami viszont egy kicsit negatív volt...hát arra most itt kitérnék, és nem nagyképűség, pattogás vagy sértődöttség beszél belőlem, csak kicsit bassza az igazságérzetem az a tény, hogy jópár ember, aki ott volt egy ilyen produkcióval párosítja a nevünket. Hozzáteszem, hogy nem lejáratás, vagy negatív reklám vezérelt, amikor eme sorokat bepötyögtem, csupán az a cél, hogy MINDENKI valós képet kapjon a dolgokról.
Tehetségkutató. Maxihang. Malom étterem. Az étterem és a tehetségkutató már érdekes párosítás volt, de ez csak az egész színvonalát emelte s párosult hozzá az átlag ember számára igen magas italár.Ami a szóló énekeseket illeti, egytől egyig nagyszerű hanggal és tehetséggel megáldott emberekről beszélhetünk, s nem is jövök én ahhoz, hogy erről véleményt mondjak. Viszont azért a zenekari részéhez már valamicskét jobban konyítok. Mivel mi is egy rock zenekar vagyunk. Egész pontosan punkrock-ot, illetve hasonló zenei irányzatot képviselő zenekar...s ide még vissza fogok kanyarodni. Ne felejtsétek el!
Kezdeném az elején.
Ahhoz, hogy egy zenekarról hiteles képet kapjon bárki, nem elég 1 dalt előadni. A hasonló rendezvények, átlag 3 dalra elegendő időt, vagy 15 percet szoktak adni. Ebben még nincsenek benne azok a percek, melyeket a zenekarok technikai beállással töltenek. És itt kezdődnek a bajok. Itt 1 dalt kellett előadni. A beállásra pedig 2 perc állt rendelkezésre. Általában, ha még akadnak is problémák beállás után, azért a 2. dalra azok megoldódnak. Ja, igen...csak itt nem volt második dal. És probléma akadt bőven. Azon túl, hogy Tomi nem tudta beállítani magának a dobot, én nem tudtam belőni megfelelően a gitár erősítőt (hangerő, mély, közép, magas..stb). Perceim mentek el azzal, hogy a zengetőt le tudtam halkítani, arról pedig már nem is beszélve, hogy a mikrofon állványom se úgy állt, ahogy szerettem volna. Időhiány miatt hozzá sem tudtam nyúlni, végig
James Hetfield pózban kellett nyomnom. Ahogy egymást hallottuk kriminális volt. Ahogy szóltunk még kriminálisabb. Végig gyomorideg. Elérkezett a szólórész...fél lépésnyit mozdultam a mikrofontól, az énekmonitor iszonyatosan elkezdett gerjedni. Azt hittem a gitárom az. Még több gyomorideg, természetesen mellé is nyúltam. Aztán az utolsó refrénnél full remegés...persze, hogy megint mellényúlok.
Rémes volt. Konkrétan kimondom, ilyen szarul még sehol nem szóltunk és ilyen idegállapotban sem játszottunk még soha.
A dal végéhez értünk. - Ami egyébként a Ne röhögtess! volt-
Megjegyzem: itt van az a bizonyos visszakanyarodás. Mi egy alapvetően punkrock zenekar vagyunk. Előzetesen beküldtük a demónkat a szervezők részére. Akkor szerintem igen csak helytelen az a zsűri vezetője részéről, ha azt mondja, bocs srácok én erre nem készültem fel, majd a műsorvezető úr felé fordulva közli vele, hogy:
- Ez a zene hozzád áll közelebb, értékeld légyszives Te!
Közben már mi is rájöttünk, hogy ez nem egészen a Mi tehetségkutató versenyünk.-Erre az értékelésünkben is utaltak!- De akkor kérem szépen! A demo meghallgatása után, miért kellett behívni minket erre az egészre?
Jó-jó, pozitív, hogy a rendezvénynek olyan szerepe is volt, hogy teret enged a bemutatkozásra. Remekül bemutatkoztunk. Olyan embereknek, akik amúgy sem a mi célközönségünk és akiket MAXImálisan hidegen hagy a mi zenénk.
A legjobban egyébként az bosszant, hogy lecsúsztunk egy fantasztikusnak ígérkező egri koncertlehetőségről. Dehát utólag okos az ember...
..megjegyezném még egyszer, hogy nem lejáratás a célom az egésszel. Nem is vagyok megsértődve. Egyszerűen minden nagyképűség nélkül tudom azt, hogy a zenekar mire képes megfelelő technikai lehetőségek mellett. Az is tény továbbá, hogy minden zenekarnak ugyan azok a lehetőségek voltak adottak. Nem vitatom. Sajnos nekünk 2 percnél több időre van szükségünk arra, hogy felkészüljünk dal/dalok eljátszására közönség előtt. S hát azért szerintem egy zenekarnak sem ez volt élete fellépése...hozzáteszem nagyszerű formációk léptek fel, de a beállási idő, stb... a produkciók 80%ára rányomta a bélyegét. Voltak azért jó dolgok is és ezúton is köszönném meg a fénykép-ezkedési lehetőséget a rendezőknek!
A blogunk az élmények, történések megosztására szolgál, amikből sajnos vannak negatívak is, az élet nem csak a virágokról és a tavaszról szól, az árny oldal is
hozzátartozik a dolgokhoz, így a beszámolók sem lehetnek mindig pozitív töltetűek.
Azért osztottam meg ezeket a gondolatokat, hogy tanuljon belőle mindenki. A szervezők, azok akik ilyen rendezvények törik a fejüket és azok is akik fellépni
szeretnének hasonló rendezvényen. Mi mindenképp tanultunk az esetből.
Köszönöm a megtisztelő figyelmet!
Találkozzunk Visontán Április 30-án!

komment

Címkék: koncert fotózás mindennapok köszönet interju felvétel zenekar tehetségkutató nápolyi gytv maxihang gyöngyösitv

süti beállítások módosítása